vineri, 31 august 2012

Capitolul 7: At least I've got my friends.

-Ce faaaaci? am zis razand.
-Umm, nimic? a zis el muscandu-ma usor de buza inferioara.
Si apoi negru. Totul negru. Am simtit cum cineva tot da in mine si am deschis incet ochii.
-Catti, e sambata. Te asteapta cineva in sufragerie, a zis mama zambind.
-Okay. Vin acum.
Uhh, cred ca era o ruda, ceva. M-am dat jos din pat, bagandu-mi picioarele in papuceii mei pufosi si m-am uitat  in oglinda. Nu erau cele mai dragute pijamale ale mele, dar nici nu trebuia. Nu era asa mare lucru. Mi-am refacut cocul de peste noapte, care era vai de el si m-am dus la baie sa ma spal pe dinti. Am iesit din baie si m-am dus in sufragerie. Gropitele alea atat de adorabile, parul perfect aranjat, ochii imensi....Fuck.
In camera era doar el. Parintii si Anne erau, probabil, la bucatarie.
-Mornin' !
-Heii.. De cand stii unde stau?
-Aww, mi-a  zis Ali.
-Aham...
Ne-am uitat putin unul la altul. Ma intrebam ce vrea sa-mi zica sau care e ideea. Nu parea prea fericit asa ca.. Din nou, fuck.
-So, am ceva sa iti zic.
Am dat din cap aprobator si l-am lasat sa continue.
-Okey, deci.. Eu si baietii trebuie sa ne intoarcem in Londra.
-Cand? am zis, venindu-mi sa plang.
-Astazi...
Am incercat sa imi 'refac' vocea ca sa nu sune a planset.
-Umm.. Si.. Si de ce imi spui mie?
-Deoarece credeam ca e ceva intre noi.
M-am intors putin cu spatele la el, mi-am sters rapid lacrimile si m-am intors.
-Atunci ai crezut prost... am zis cu ultima putere ramasa in voce.
Si-a lasat  capul in jos si a plecat spre usa de la intrare.
-Stai..
S-a uitat la mine cu ochii luminati si un zambet scurt i-a aparut pe fata.
-...Ti-ai uitat telefonul...
Am vazut cum i-a disparut zambetul si fata i s-a posomorat la loc. S-a dus spre masa din sufragerie, si-a luat telefonul si a plecat.
-Umm, deci.. Ne mai vedem, a zis el cu vocea din ce in ce mai subtire. Sau nu..a continuat incet, dar l-am auzit.
-Mmmm..da.
A iesit din apartament. I-am ascultat pasii cum se indeparteaza, apoi usa blocului si liniste.
Am fugit la geam si m-am uitat dupa perdele. In fata blocului astepta Louis. L-am vazut pe Harry spunandu-i ceva, dupa care a aparut figura suparata a lui Louis, iar apoi a urmat un mare si lung horan hug. Au urcat intr-o masina in care ii asteptau ceilalti si dusi au fost.
Am ramas la geam inca 10 minute, complet absenta. Ma uitam in gol si.. atat.
-Tu nu stii ca vasele se spala? a aparut tata din spatele meu.
-Aaa..Acum.
Perfect. Si tati stia sa apara in cele ami potrivite momente, cu cele mai potrivite vorbe de incurajare, cica.
M-am dus la bucatarie, am spalat ce era in chiuveta si m-am dus la mine in camera. Am deschis usa si am gasit-o pe Anne, stand in patul meu si jucandu-se cu o ata gasita pe acolo. Am intrebat-o incet ce face acolo, gesticuland cu mana un semn spre usa.
S-a ridicat si si-a tarait picioarele spre usa.
-Stii, tipu' te iubeste..
-De unde stii tu?
-Se vede de la o posta.
A  venit si m-a imbratisat strans cand a vazut ca nu mai zic nimic, ceea ce era wow pentru mine.
-O sa fie bine. O sa va mai vedeti voi, mi-a zis zambind.
-Neh'... A plecat. In Londra...
-Si tu unde mergi, femeie, peste o saptamana?
-There. Dar e mare. Putine sanse sa ne intalnim  accidental si la telefon sau asa nu o sa vorbim.
-Twittah.
-Nu m-ai lasat sa termin. Nu o sa mai vorbim fiindca tot ce s-a intamplat  acum a fost kind of  "Adio".
 E clar ce voia sa spuna.
-Nu fii asa sigura, a adaugat ea inainte sa plece si sa inchida usa dupa ea.
Le-am sunat pe April, Ali, Evelyn si Patri si le-am chemat la mine. In mai putin de jumatate de ora ajunsesera toate. Ne-am asezat in pat si eu mi-am bagat pernat intre picioare.
-Ce ti s-a intamplat? a intrebat Patri vazandu-ma asa.
Celalalte fete probabil voiau sa intrebe acelasi lucru, pentru ca au deschis gura si apoi au inchis-o la loc.  Am izbucnit in plans , moment in care toate m-au luat in brate si nu mi-au dat drumul pana cand nu le-am zis eu s-o faca.
-Deci? a insistat Patri.
-A plecat.. Harry a plecat.
-Daca tinea la tine cu adevarat venea sa-ti spuna, sweetheart. Lasa ca o sa treaca.
-Nu intelegi. A venit! Eu l-am lasat sa plece.
Le-am istorisit cat de tampita puteam eu sa fiu si la sfarsit am lasat inca o lacrima sa cada.
-O sa vina inapoi, o sa vezi.
Am strans din buze si am dat din cap in semn de nu . Chiar nu mai venea. Pentru ce sa mai vina? Sa se indragosteasca din nou de mine si eu sa il fac din nou sa sufere? No, thanks.
Pana la urma am hotarat sa doarma la mine, dar dormit insemnand dormit. Nu cred ca avea cineva chef de party, tinand cont ca si ceilalti baieti plecasera o data cu Hazza. I mean, mai rau ne facea. Si ne mai si ingrasam de la atata ciocolata popcorn si celelalte chestii de rontait.
Si cand ma gandesc cum mi-am inceput ziua... Cu acel vis atat de dragut. Poate daca nu eram atat de orgolioasa visul ala nu mai era vis. Era realitate si totul era roz, cu curcubee si unicorni care zboara deasupra patului meu.
M-am pus in fata laptopului si am cautat un film bun. Ne-am uitat la "The last song" si, cum era de asteptat, am inceput toate sa bocim. Eve, care, aparent era cea mai puternica, s-a uitat la mine zambind dupa terminarea filmului.
-Uite, vezi, vezi. Totul are un final fericit. Iar tu il iubesti prea mult ca Universul sa te lase asa, believe me.
I-am zambit inapoi si apoi ne-am pus la culcare. Era doar 11, dar avusesem cea mai grea zi de pana acum.
Dimineata, ne-am trezit pe la 12. Actually, nu mai era dimineata at all, dar in fine.
-Deci, ce facem azi? s-a trezit April.
-Stam acasa si bocim.. am raspuns eu.
-E, pe naiba! Saptamana viitoare, miercuri plecam in Londra si tu vrei sa stai acasa si sa plangi? Cum adica, ce-i asta? La shopping cu noi.
-Noo.. N-am chef. Decat de plimbat prin mall, dar de cumparat haine, neah. Ne luam din Londra, ca acolo sunt mult mai nice.
-I agree with Catti, a sarit Patri.
-Okey, deci. Mergem sa ne holbam prin mall.
Am hotarat sa mergem seara, mai pe la 7-8. Ziua, umm.. Ziua n-am facut cine stie ce. Alt film, mancare, plans, mancare, ales haine, mancare.
Un telefon a inceput sa bazaie si ne-am uitat toate imprejur.
-Al meu! a strigat Ali.
A raspuns, s-a certat cu cine era la telefon, apoi a inchis.
-Tre' sa plec.
Am facut moaca de catelus plouat, dar n-a mers. O chema maica-sa acasa si mda..  You got it. Am dus-o pana la usa si m-am intors la fete.
Se facuse deja ora 7, deci am inceput sa ne holbam in dulapul meu.
Ne-am ales fiecare o rochie, timp in care Eve se pare ca se indragostise de pantalonii mei cu steagul Americii.
-Poti sa-i iei p-aia daca vrei. Nu iti trebuie neaparat rochie.
Ne-am ales fiecare hainele si pantofii, am luat niste accesorii, ne-am machiat, ne-am facut parul si am chemat un taxi.
Pe drum, n-am vorbit cine stie ce. Ajunse la mall ne-am dat jos, am platit si am intrat.
Cum am pus piciorul in mall, doua fete au venit alergand la Patri, cerandu-i autograf. What the ... ?
-Umm, cred ca ma confundati.
-Ba nu. Tu l-ai sarutat pe Liam Payne, nu?
Patri a facut ochii mari, a rosit si a raspuns ca da.
-Atunci pe tine te cautam. Autograf?
Le-a semnat ce aveau pe acolo si, intr-un final, au plecat.
-Dafuq? a zis April razand.
Patri a ridicat din umeri si am inceput sa colindam pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu