miercuri, 22 august 2012

Capitolul 5: But..I love you.

Am iesit din cantina trantind usa dupa mine si am urcat la etaj.
-Stai...am auzit in spatele meu.
-Doar pleaca!
-Esti sigura ca asta vrei?
-Da.
S-a auzit un oftat, nispe pasi din ce in ce mai indepartati si apoi liniste. M-am dus in clasa, pentru ca imi lasasem geanta acolo. Am deschis usa si am auzit niste tipete asa ca m-am oprit.
-Ba, tu esti prost? semana cu vocea lui Louis, dar nu eram sigur.
 By the way, Louis, yuhuu. Evelyn o sa fie fericita. Din pacate, cred ca stiam cu cine vorbea.
 -Da' ce voiai sa fac? Fata a vrut sa plece. Atunci sa plece.
Asta mi-a rupt parca inima in doua, in trei, in nu stiu cate mii de bucatele, care puteau inca sa il iubeasca mai mult decat as fii crezut ca pot iubi pe cineva.
-Dar o iubeeeesti!
Apoi a urmat o pauza lunga, in care s-a auzit un stranutat si un "Sanatate" scurt si  sec.
-Hei, nu, ce faci? a spus Louis, aparent molesit.
Sa faca ce? Mi-am luat inima in dinti, am deschis usa si am intrat. Si-au intors ambii capul spre mine, dar nu au zis nimic. Harry s-a uitat lung la mine, timp in care am observat ca avea ochii rosii si un servetel in mana. My gosh. Nu meritam sa ma iubeasca. M-am facut ca nu am vazut si m-am dus la banca mea, unde statea fix Hazz'.
-Mi-am uitat geanta, am indrugat aproape soptit fara pic de vlaga in voce.
-Ia-o, a raspuns Louis.
Am insfacat-o si am fugit din clasa spre baie. Ironia face ca aceasta sa fie fix baia in care ne-am intalnit prima data. Am ajuns acolo cu lacrimi in ochi, incercand pentru a nu stiu cata mia oara sa falsez un zambet.
-Catti...
M-am uitat cu oada ochiului, recunoscand vocea.
-Ce ai ?
-Pai, April, cum sa zic...
-Doar zi.
I-am povestit  tot ceea ce se intamplase de acum doua zile, pana acum, la care ea a ramas masca.
-Si de ce il eviti? a intrebat, intr-un final.
-Nu stiu.. Pentru ca mi-e frica. El e datamai staru', iar eu sunt o simpla fata dintr-o scoala din Narnia care il idolatrizeaza. Sunt doua lumi complet diferite care parca nu se pupa.
-Cat ... Iubirea nu tine cont de de aceste doua lumi. Nu tine cont de varsta, de culoare, de sex sau de orice altceva. Iubirea e iubire, iar cand e pura, n-ai cum sa o opresti. Du-te la el si spune-i ce simti. Tu, pur si simplu, te faci si pe tine si pe el sa suferiti. Si e aiurea.
Mi-a zambit si m-a luat in brate.
-L-ai intalnit pe Zayn? am intrebat-o.
-Da, dar .. E super dragut, dar ar fii ciudat.
-April, like you said, iubirea e iubire. Aplica-ti cuvintele.
Mergeam spre clasa destul de hotarata, cand m-am ciocnit de Niall.
-Scuze, a zis el neobservand ca sunt eu.
-Nialler..Eu sunt.
-Awww, Catti, a zis zambind si luandu-ma in brate, dar in acelasi timp vizibil suparat.
-Cat de mult ma uraste Harry in momentul de fata? am intrebat cu ochii-n jos.
-Tu chiar nu intelegi? Te iubeste. Nu are cum sa te urasca. Si, in plus, nu l-am mai vazut plangand pentru nicio fata, adica na.. Pe scurt, nu l-am mai vazut aprinzandu-se calcaiele asa dupa cineva.
Nu mi-am ridicat ochii din pamant nici dupa ce a zis asta, stiind ca l-am ranit.
-O sa fie bine!
M-a luat in brate, din nou, si mi-a dat un mare Horan hug, care mi-a readus zambetul pe buze.
-A, era sa uit. Sa ai grija de Ali. E o fata chiar buna.
-E prietena ta?
-Mda.. Stiu ca e nebuna, ca sunt nebuna, ca suntem toate nebune, dar nu ne judeca.
-Nu, chiar nu voiam s-o fac. Stii, mi s-a cam pus pata pe ea. E cea mai asdfghjkl fata pe care am vazut-o vreodata. Adica, wow. E fix genul meu si sper sa nu trecem prin ce treci tu cu Harry. Adica, de ieri a inceput sa-mi placa de ea, dar simt ceva foarte..Ciudat, foarte dragut, straniu si bun. E un sentiment atat de placut si, totusi, atat de nasol, incat nu stiu ce sa mai cred, a terminat Niall de zis.
-E iubire. Stai linistit, SuperMan, salvezi tu situatia.
Cand sa intru in clasa mi-a sunat telefonul. Evelyn.
-Heiiiiii , ce faci?
-Umm.. Bine, cred. Tu?
-Biiiiineeeee, tocmai l-am vazut pe Louis, a zis ea cu o voce mai subtirica.
-Si.. s-a intamplat ceva?
-Neaaa, mai nimic. Doar uitat frumos si d-astea.
-Genius. Eve, I gotta go. Talk to you later.
-Kbye.
Am inchis, mi-am bagat telefonul in buzunar, am tras aer in piept si am intrat in sala de clasa. Gol.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu