vineri, 24 august 2012

Capitolul 6: London rules!

Mergeam spre casa alaturi de Ali, povestind toate amanuntele care nu avusesera loc intre ore. Evelyn, Patri si April habar n-am unde sunt, desi aveam acelasi drum. Ehh, whatever.
-A fost totul atat de, de.. Wow. Atat de perfect...a spus Ali.
-Vorbesti exact ca el.
-Ce vrei sa spui? a zis ea cu niste ochi maaaari.
-Ehem, nimic, nimic, am zis pitigaiat, zambind ca o idioata.
Ne-am 'despartit' cand eu am intrat in bloc. Am deschis usa de la intrare si, in bucatarie, l-am zarit pe tata care se uita peste o brosura si pe mama , care vorbea la telefon cu mama lui Patri. Wait, mum? S-a intors. Nu-mi vine sa cred. Mama s-a intors. M-am dus si i-am sarit in brate, iar ea m-a pupat pe frunte. Mi-a soptit un 'Vorbim mai tarziu', tinand ca era la telefon. I-am facut tatei un semn de salut, aruncandu-i un zambet enorm. Am plecat spre camera mea si, ce-i drept, am inceput sa-mi fac temele. Maine trebuia sa merg la canto dupa scoala si na.. Nu mai aveam timp si de teme.

-Urmatoarea zi. 7:00-
M-am trezit foarte bine-dispusa si hotarata 100% sa vorbesc cu Harry. Nu puteam sa las totul asa. Mi-am deschis ochii si am vazut-o pe mama stand pe marginea patului meu cu o tava cu mcul dejun. Aww, nu mai apucasem sa vorbim aseara. Corect.
-Buna dimineata, sunshine! mi-a spus mama.
-Mornin', mum!
-Am o veste.. Pe langa faptul ca m-am intors acasa si ca numai plec, dupa cum bine ai observat, mai e ceva. De saptamana viitoare tu, Patricia, Evelyn, Ali si April...
-Noi ce, mum? am zis foarte emotionata.
-Va mutati in Londra. V-am  cumparat o casa maaaare, care cred ca o sa va dea pe spate si o stati acolo. V-am inscris pe toate la acelasi liceu, cel mai bun, normal, de acolo si o sa ramaneti tot anul. Pe putin. Adica, nu stiu, depinde de cum o sa va simtiti voi acolo.
Am stat vreo 5 minute pana sa diger ca lumea insformatia si i-am sarit mamei in brate. Asta e cel mai bun lucru care mi-l putea spune cineva.
-Te iubesc, mum. Multumesc...Pentru tot.
-La ce te referi prin 'tot'?
-Pai, pur si simplu, tot. Faptul ca ne trimiteti in Londra si, pe deasupra, ai venit acasa. Mi-ai lipsit foarte mult, mami.
Ne-am imbratisat, mi-am mancat rapid micul dejun si m-am pregatit pentru scoala.
Am mers singura, gandindu-ma la fete si daca au aflat si ele.
Am intrat pe poarta scolii, unde Patri m-a vazut prima, le-a imbrancit pe Eve, Ali si April si au afisat toate un zambet enorm, fugind spre mine. De ce ele sunt mereu impreuna si eu sunt pe din-afara? -.-
-Catti, Catti, Catti, Caaaaaaatti, au tipat toate in cor, sarind pe mana si sfarsind, pana la urma, toate intinse pe jos.
-Gurls, plecam in Londra! Ca niste boasse! a tipat Patri.
-Umm, da. Cu baietii nostri.. a continuat Evelyn.
-Stai, stai, nu cred ca am lipsit asa de mult. Ce am ratat asa important? am zis eu.
-Explici tu?
-Nu, tu!
-Nu, ea!
Au tot aratat una spre alta, pana cand s-a hotarat April sa imi explice.
-Okey, zic eu, a zis biata de ea. Umm, pai de Liam si Patri se stia deja, de cand s-au sarutat. Am auzit ca Niall ti-a tot povestit de Ali, deci si asta sti. Am mai ramas eu si Evelyn, pe care aproape a sarutat-o azi Louis, dar a trecut profa' de mate pe aici si na.. Si eu, pai, eu sunt free. Dar sper ca nu pentru totdeauna.
 In momentul ala, Zayn a trecut pe acolo si a tras-o instantaneu pe April de mana, spre un loc mai retras. Ne-am deschis toate ochii si urechile, practic, incercand sa auzim.
-Uhm, scuze? a zis april cam aroganta.
Mda, se pare ca nici ea nu se lasa asa usor.
-Ce? Aaa, da. Gosh, nu sunt bun la asta, a zis Zayn.
-Sa fii bun la ce? a zis April, facand, vizibil, ochii mari.
-Bine, deci o sa o spun pur si simplu. Vrei sa iesim candva? Azi? Nu de alta, dar maine plecam.
Si acolo firul s-a rupt.
-Wait, what? Cum adica plecati? Unde plecati?
-Umm, acasa? In Londra.
-Dar...
-April! a tipat Patri. Londra! Remember?
 S-a luminat imediat la fata si i-a soptit lui Zayn ceva, nu stiu exact ce. El a zambit, a pupat-o pe obraz (pe obraz Zayn? Poti mai mult.) si a plecat.
-O. sa. mor. Daaaa! Sa traiasca Londra. Va iubesc, fetelor!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu